Kwaliteitsvenster

Medezeggenschap

Medezeggenschap is bij Omring zeer belangrijk. Zowel de Centrale Cliëntenraad en de Ondernemingsraad worden door de Raad van Bestuur vroegtijdig en uitgebreid betrokken bij strategische vraagstukken en positionering. De Raad van Bestuur heeft bovendien jaarlijks op thema en laagdrempelig contact met de leden van de cliëntenraden en de contactpersonen van de Ondernemingsraad.

De Ondernemingsraad en de Centrale Cliëntenraad onderscheiden zich inmiddels landelijk doordat zij visiegedreven hun inbreng vormgeven. Vanaf 2016 is een nauwe samenwerking gaande met zowel de Ondernemingsraden als de Cliëntenraden rond de inzet van de extra middelen in het kader van Waardigheid en Trots. Deze middelen zijn bedoeld voor het opleiden van medewerkers en het realiseren van allerlei activiteiten die bijdragen aan de kwaliteit van het dagelijks leven van cliënten.

Neem contact op

Bel 088 - 206 89 10
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Stel uw vraag aan een van onze medewerkers via de live chat

Nu chatten

Chat momenteel offline

U kunt ook een mail sturen naar service@omring.nl

Hallo, hoe kan ik u helpen?

Chat met een medewerker