Cliëntenraden

Cliëntenraad Het Gezinspaviljoen

De cliëntenraad komt op voor de belangen van de bewoners van Het Gezinspaviljoen. Hiertoe behoren:

  • Bewoners van de appartementen
  • Bewoners van de twee woongroepen voor mensen met beginnende dementie

De cliëntenraad van Het Gezinspaviljoen vindt het belangrijk dat de stem van iedereen wordt gehoord. Zij komt daarom op voor de belangen van alle bewoners.

Wat doet de cliëntenraad nog meer?

  • voert frequent overleg met de directeur en managers van beide locaties; 
  • bezoekt regionale bijeenkomsten; 
  • heeft overleg met andere cliëntenraden; 
  • houdt zich op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de zorg; 
  • onderhoudt waar nodig contacten met familie van de cliënten;
  • weet wat er onder de cliënten leeft; 
  • is bekend bij alle cliënten in Het Gezinspaviljoen; 
  • is bekend bij familieleden van cliënten; 
  • kan goed samenwerken met betrokken partijen; 
  • kan zich goed inleven in de situaties van de cliënten; 
  • voert goed en open overleg met iedereen die bij de zorg van de cliënten is betrokken.

Wie zitten er in de cliëntenraad?

De Cliëntenraad bestaat uit:

  • cliënten;
  • familieleden van cliënten; 
  • andere betrokkenen.

Hoe kunt u de cliëntenraad bereiken?

U kunt het beste even bellen met de receptie van Het Gezinspaviljoen, telefoonnummer 0228 – 521 155.

Neem contact op

Bel 088 - 206 89 10
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Stel uw vraag aan een van onze medewerkers via de live chat

Nu chatten

Chat momenteel offline

U kunt ook een mail sturen naar service@omring.nl

Hallo, hoe kan ik u helpen?

Chat met een medewerker