De cliëntenraad behartigt en komt op voor de belangen van de cliënten van Omringlocatie Nicolaas.
Wat doet de cliëntenraad nog meer?
De cliëntenraad voert gesprekken met de manager zorg & bedrijfsvoering en bezoekt regionale bijeenkomsten. De cliëntenraad geeft advies over onderwerpen die voor de cliënten van belang zijn. U kunt hierbij denken aan:
- verhuizingen, ingrijpende verbouwingen, nieuwbouw, wijzigingen in de organisatie (zoals het benoemen van een nieuwe manager)
- belangrijke veranderingen in de organisatie van de zorg
- de levering van zorg en maaltijden
- recreatiemogelijkheden
- organisatie van evenementen
- veiligheid
- geestelijke verzorging.
Wie zitten er in de cliëntenraad?
- Cliënten
- Familieleden/contactpersonen van cliënten
- Personen met een specifieke deskundigheid, aantoonbare affiniteit met de doelgroep, personen die binding hebben of willen aangaan met de doelgroep van de instelling.
Wilt u deelnemen aan de cliëntenraad?
Dat kan. U kunt deelnemen als lid maar ook als toehoorder aanschuiven. De vergadering is openbaar. De cliëntenraad vergadert iedere eerste dinsdag van de maand. Een agenda hangt op het prikbord bij de bibliotheek van Nicolaas. De cliëntenraad wordt secretarieel ondersteund door een medewerker van het secretariaat. Neem voor meer informatie contact op met de cliëntenraad.
Hoe kunt u de cliëntenraad bereiken?
U kunt ons bereiken via:
Telefoon: 0228 - 512041
E-mail: clientenraad.nicolaas@omring.nl
Schriftelijk, geef uw brief af bij de receptie of stuur naar:
Cliëntenraad Nicolaas
Azalealaan 18
1614 SN LUTJEBROEK
Neem contact op
Bel 088 - 206 89 10
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
U kunt ook een mail sturen naar service@omring.nl