Wat doet de cliëntenraad?

De cliëntenraad van Martinus vindt het belangrijk dat de bewoners worden gehoord. Zij komt daarom op voor de belangen van de bewoners.

Wat doet de cliëntenraad nog meer?

De cliëntenraad doet onder andere de volgende taken:

  •        Voert minimaal 1x in de maand overleg met de manager van Martinus.
  •        Bezoekt regionale bijeenkomsten.
  •        Houdt zich op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de zorg.
  •        Probeert contact te houden met de bewoners/familie e/o contactpersonen.
  •        Kan zich goed inleven in de situaties van de bewoners.
  •        Betrokken zijn bij wijzigingen in de organisatie, zoals bij het benoemen van een nieuwe manager.

Wie zitten er in de cliëntenraad?

De cliëntenraad bestaat uit:

  •       Indien mogelijk bewoners of familie van bewoners.
  •       Andere betrokkenen.

Hoe kunt u de cliëntenraad bereiken, of zou u deel willen uitmaken van de cliëntenraad.

U kunt contact opnemen door een brief te sturen naar Cliëntenraad Martinus p/a Spooksingel 3, 1671 GL  Medemblik.

 

Neem contact op

Bel 088 - 206 89 10
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Stel uw vraag aan een van onze medewerkers via de live chat

Nu chatten

Chat momenteel offline

U kunt ook een mail sturen naar service@omring.nl