Welkom terug Wendy!
Ontmoet onze digitale collega Wendy. Wellicht komt ze u nog bekend voor; Wendy heeft in coronatijd veel mensen geholpen met up-to-date informatie over de coronamaatregelen en ze beantwoordde de meest voorkomende vragen. Digital Human Wendy is indertijd in samenwerking met Deloitte ontwikkeld om op een intelligente en menselijke manier bezoekers snel te kunnen helpen.
And she is back!
Vanaf deze week helpt ook Wendy bezoekers van de website op weg door informatie over vrijwilligerswerk en mantelzorg te geven. Zo kan ze op een snelle en innovatieve manier vragen beantwoorden. Wendy is nog volop aan het leren en het kan zijn dat ze u niet direct goed begrijpt of dat ze (nog) niet het antwoord heeft op alle vragen. Ze ontwikkelt zich in de praktijk en zal in de loop van de tijd steeds meer kunnen.
Digitale medewerker Wendy is een extra mogelijkheid in de informatievoorziening van Omring. Daarnaast blijft de optie persoonlijk contact op te nemen met de klantenservice uiteraard bestaan.
De inzet van Wendy bevindt zich in de testfase; we realiseren ons dat deze vorm zich nog verder door moet en kan ontwikkelen. U helpt Omring door na het gesprek het vragenformulier in te vullen om te laten weten hoe u het gesprek met Digital Human Wendy ervaren heeft.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat Omring Digital Humans vaker inzet binnen de zorg van morgen.
Klik hier om een gesprek over mantelzorg of vrijwilligerswerk met Wendy te starten.
Meer informatie over Digital Human Wendy? Klik hier.